Måndag:

huuuu sista semesterdagen e snart över...
sov ganska bra inatt men alltid e de nått som ska väcka en..
tror de tog död på ogräs eller nått utanför för de väsnades ute vid lekparken me nått som såg ut som en sån som man blåser bort löv me.. å nu finns de juh inga löv:)

ja har plockat lite blåbär idag... gick faktiskt  bra me ryggen ... stel va man juh men ja satte mej juh mest på huk...då anstränger ja inte ryggen på samma sätt..

va hos barnmorkskan idag..
hon blir faktiskt trevligare för varje gång...:)
skönt de... man vill juh trivas me sin barnmorska juh,...

hjärtat slog fint å ingen risk för graviditets diabetes...
phu.. faktiskt varit lite orolig för att ja kunnat ha de för ja har sprungit många många gånger på toa..
heeela tiden e ja typ kissnödig..
å en kompis till daniel å mig hade fått de när hon va gravid å då frågade hennes barnmorska om hon inte reagerat på att hon sprungit ofta på toaletten..

men inge å oroa sig för..

hon tyckte ja skulle gå till en sjukrymnast,..
men de hinner ja inte göra förrän nästa måndag..
work time nu juh.. å börjar alla dagar vid 8..
visst de blir la mycke tidigare tisdagar men men hellre de å komma hem skapligt..
för de måste finnas bröd klart när vi öppnar..
å de hinns inte me på bara 1 timma..

Sen mer eller mindre tyckte hon ja skulle sjukskriva mig på en gång...
men ja kan inte göra de...
ja e den enda som kan grönsakerna nu när eva går på semester..
eller kan å kan, e upplärd på hur de funkar...
men ja vet inte hur de ska gå å bära lådor å sånt..
de ska hjälpa mig grabbarna har de sagt men ja vet ifan om ja kommer klara av de iaf...
så länge ja inte har allt för ont å kan somna om nätterna klarar ja nog dessa 3 hemska veckor som ja har framför mig... vill verkligen inte sätta andra i skiten..

men som alla säger..
man måste tänka på sig själv ibland..

ja ja ska...!

ska skriva hur min arbetsdag ser ut nu så de e färdigt å skicka in ansökningen om havandeskapspenningen!
då har ja rätt å gå hem strax efter 21 sep..

vet inte alls om ja ens kan va kvar tills dess...
men de e nog bäst att peter tänker lite...
för en dag står de där utan min hjälp....

stackars alla där nere..!
De e juh jessie å madde som får lida..:(
hatar å sätta andra i klistret...

men men thats life..!
e man gravid så e man...

ska äta kina mat sen..
OM de e öppet vill säga..
de kan juh ah semester...

puss å kram
skumbanan

Kommentarer
Postat av: Cicci

Man är ju kissignödig när man är gravid. De trycker ju på blåsan allt jämt. :P



Angående din havandeskapspenning så är jag lite skeptisk på fall du kommer få de.. Min syster jobbar på MAX o hon fick de inte. Då får dom inte ens SITTA i kassan, utan de STÅR... Men jag håller tummarna för dig. :)

2010-07-26 @ 21:29:12
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tur du har sjukskrivningen som "back up" i alla fall. :)



Ja, uppdatera, så jag får veta hur de går. :D

2010-07-27 @ 08:02:32
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0