tordag:

fy fan vilken natt...
daniel kom hem vid strax efter tio..
han satt inne hos mig å åt lite medans ja tittade på tv..
den stängdes av vid strax innan kl blivit 11 å ja skulle försöka sova..
astrött efter en lång dag på jobbet..

Men då började min ischiasnerv på riktigt..
minsta rörelse högg de i hela benet..
slappnade ja av värkte de enda ner till hälen..
satte ja mig upp blev de någolunda bättre..
men ja har inte haft så här ont av detta innan..
tårarna bara rann..
kunde inte få luft ibland när de högg å högg..
danile kom tillslut in å undrade va de va me mig å han försökt massera å trycka men ja sa att de hjälper inte iaf..
de finns inget ja kan göra å i bakhuvudet kände ja juh att tony e tillbaka på jobbet nästa fredag..
JAG KOMMER ALDRIG KLARA DETTA

gick upp å gick lite i lägenheten.. kändes bättre men för varje steg ja skulle ta me benet hög de.
satte mig å skulle göra strechövningar vi hittade på nätet halv 2 på natten..
men de slutade me att min underbara egna sjuksköterska hjälpte mig å hämtade alla kuddarna vi har i lyan..
byggde först upp så ja kunde sitta bara..
sen en stor hög så ja hade benet högt..
somnade tillslut å vid 4 va de då dags för 4e toabesöket för den natten..
hopp värk å värk men till toan kom ja å sen tebax.. sen somande ja om..
vaknade av telefonen som ringde ute i köket vid strax innan 10...
TACK GODE GUD för att ja va ledig idag..

hur fan hade ja orkat me å jobba 7-3 annars me endast 3 timmars sömn i sittande läge.

Hittade en kiropraktor i ekenäs...
ringde han å fick höra... "hej jag har semester till 30 septeber" önskar er en trevlig sommar...
Eh vi som ringder dej har ont å vi får nog ingen trevlig sememster serru..

varför har inte dom sommarvikarie..?

aja...

ska försöka röra mig neråt stan idag å shoppa i min ensamhet..

kram på er alla

å tusen tack honey för all hjälp inatt å att du står ut me mig....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0