Måndag:

Dagen e över å sängen ropar efter mig
Jag har haft en bra dag på jobbet me hanna å henke..
Eftermiddagen gick fort å tur e de väl att man e en extra ibland..
Turisterna har kommit...

De tar alltid lite längre tid när man ska lära upp nya hur rutinerna funkar..
Men va hemma vid 9 iaf hos pojken!

Men nu har han lämnat mig:(

Ja va på mvc idag..
va sååå nervös över vad hon skulle säga över min viktuppgång..:(
men väl där togs blodtryck å sen va de inge mer:)
alltså ingen vägning:)
Phuu..

Måste verkligen skärpa mig me allt ja stoppar i mig
Massa skit...
De där me frukt måste ja få in i huvudet...

Men ja fick höra hjärtljudet idag...
Daniel har hört de några gånger men nu fick ja äntligen höra de själv:)
Mysigt.. å på onsdag e de dags å se den lille igen:)
Längtar så....

va på aptoket me å hämtade ut mer värktabletter å då va de nr 65..
när ja trycker ut min lapp står de 89...89!!!!!
herregud va folk de va..

men efter ca 20 minuter va de min tur.. de e tur de finns fler personal där...
då rullar de på ganska så fort..

Sen va ja på försäkringskassan me..
frågade lite om hur de där med havandeskapspenning egentligen funkade..
Så nu vet ja mer å ska försöka få de de sista veckorna iaf innan ja e beräknad..
Så slipper man juh använda sina föräldrapenningsdagar..

Nehe nu e de dags å nana..
upp imon igen för work..
men jobbar bara 3 dagar till sen har man ledigt i 3 dagar..
hoppas på en trevlig midsommar me bra väder å folk som inte däckar vid halv 10:) haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0