Onsdag:

Dagens jobb mellan 8.00-18.00 gick gallant..
trodde verkligen inte veckan skulle gå så här bra när man jobbar på den avdelningen som man gör..
men eva hjälper mig som bara den me å lyfta alla kartongen å påsar..
Å peter sa till mig att de e sträng förbjudet för mig i sommar å lyfta lådor som e tunga då ska ja ropa på han..
haha han kommer väl bli irriterad av å bara höra min röst haha

Men såg idag att vi kommer va en till man på golvet på tisdagarna som vi inte va igår å ja höll på å stressa ihjäl mig på... sandra får en klump i halsen när hon blir arg så får tyvärr inte ut så mycke ord för då skulle väl tårarna komma å dom vill ja inte att andra ska se.. så då e man tyst å vänder på klacken å går..
men ja fick iaf min vilja igenom....

Nu e ja entligen ledig imon!.
känns skönt som fan å man ska juh faktiskk jobba heeeela helgen..
blä så segt de kommer bli när man väl går på sin semester på måndagen sen

SEN har min äckliga ischiasnerv börjat spöka igen..
så ringde andreas på gymet idag å frågade hur tony hade de nu..
å herregud... den mannen har semester tills nästa fredag...
I´m gonne die....

Men Daniel brukar få hjälpa mig lite å vrida å trycka lite så som ja vet tony gör så hoppas de kan hålla sig till nätterna iaf innan han kommer tebax...

nehe nu ska ja dra å köpa pizza...
värd de sa honey...:)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hehe, gött med pizza. Åt jag nog jämt när jag va på tjocken ;P

2010-06-30 @ 20:27:58
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: maggie

jag beställde faktiskt hem alla 4 böcker idag, så jag får dom till på fredag. HerreGud, vem orkar vänta till alla filmer är klara, liksom? :-)



gott med pizza, det är du faktiskt värd:-)

2010-06-30 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0