Tisdag:


Där kom bilden som togs igår
Daniel fick bli min fotograf...
alltså e detta samma dag som den lille e 4 månader
e stor tycker ja,.

men de kan nog hända en massa när man inte äter så sunt å slutat
med ALL träning
då säger de nog poff me vikten..
lite rädd för vad barnmorskan ska säga nästa måndag..
"HÖGT från den normala kurvan flicka lilla"
vi får väl se

Fick inte sova så gott inatt iaf..
gårdagens jobb va hemskt..
helt genomsvettig å stressad
försökte säga till mig själv att ta de lugnt
men sura kunder e de sista man behöver då
så när ja väl kom hem bröt ja ihop..
kom in sur å trött, sa hej till daniel som ja knappt hörde svarade
sen ringde syster
efter de skulle ja gå in å lägga mej
DÄR ligger han å har tänt alla ljusen å sa att han tänkt köpa blommor till mig men blev trisslott
haha de va 7e igår å de e våran dag:)
2 år å 4 månader igår..
han e för underbar den pojken..
ja hade inte en tanke på vilken dag de va.. missade juh nästa sveriges nationaldag:)
ne dåligt av mig

nu ska ja lägga mej å läsa lite..
kul me nya bäcker juh:)

Madde imon då..!

puss på er

Kommentarer
Postat av: maggie

tjockis <3

2010-06-09 @ 14:52:10
URL: http://www.catan.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0