Tisdag:

Arbetet från 8 till nästan halv 6
Kurs 9-16
iof trevlig middag hemma hos eva me pastasallad å rostbiff..
efter kursen va de bara å starta med sina tidningar
ibland e man trött på att va den enda som kan de.. eller vi e juh 2 men va fasen..
min dag min uppgift (egentligen)

Väl hemma tog ja mej lite soppa å fralla sen ut på promenad me vera..
vet inte hur länge vi kan ha gått men va nog ute i en timma..
måste juh alltid stanna å prata lite innan man väl går åt olika håll
märkligt de där:)

Mesta dels hus-snack idag
Daniel va å kikade på ett han blev intresserad av...
visning igen på fredag men då jobbar ja
visst ja vill se de men samtidigt skrämmer allt mej me hus just nu

vi ska snart bli föräldrar
De innebär både tid å kostnader
ska man samtidigt börja me en flytt till ett hus som man vill renovera!
byta mattor å tapetsera i...
Saker kostar...
Ordet SKULDER ger mig rysningar

visst e de självklart att man kommer få leva me lån efter sig
men varför just nu när allt annat händer
jag kommer få ut mindre pengar i månaden
ja kommer ha mindre ork till annat än mig själv å barnet
ja känner att allt inte behöver ske just nu...

kan nog va skönt å ha en lägenhet den första tiden..
man har varmvatten å man har sin värme
utan att göra ett piss...!
man slipper skotta snö å man slipper gå flera kilometer för att bara kunna köpa sig en liter mjölk
inte för att ja inte skulle kunna gå dom eller ta bilen om de krisar
de skulle ja lätt göra

Jag vill känna att ja trivs i huset ja köper å de gör inte ja förrän ja e någolunda nöjd


OM man får ge sin åsikt i allt detta så varför så bråttom?
låt oss få känna på familjelivet utan massa krav på annat!
räcker nog me städningen som finns i 3 rum oxå...!

Eller e ja helt ute å cyklar?!

Jag orkar inte hur mycke som helst

:/

Kommentarer
Postat av: jonas

kolla om ni kan hyra huset till o börja med då ser ni ju om ni trivs o skulle ju inte vara hela värden om ni inte gör de då e det ju bara o flytta

2010-06-16 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0