Måndag


Morgonpromenad 40 minuter
Sen frukost å sen vidare t maxi för middagshandling
Gymmet i 1 timma å 20 minuter
Ja tränar mest armar när ja e nere..
vet ja ska träna HELA kroppen men ja tar mycke ben å kondition på combatpassen så kör en på armar
De va jobbigt.. orkade nästa inte me å svänga ratten när ja skulle åka haha
Då har man väl gjort ett bra pass va?
De e skönt å få gå där ibland å göra lite vad man vill..
Men ibland finns inte motivationen där alls..
Men denna veckan blir inte som alla andra veckor..
NO combat:(
så skrev upp mig på lunchpasset idag..spinning 45 minuter..
får se om sjuka syster e sugen på boxningen imon...
annars blir de inte de heller.. får la ta nått gympass då igen!
Nehe nu ska de göras spagetti å köttfärsås...

ha de bäst

Denna veckan känns de som om ja å honey endast kommer sova ihop..
tur e väl de egentligen..
Nehe...
högsta volym me avantasia...!
Bye

Kommentarer
Postat av: Vera

Menar du att du först går 40 min, är på gymmet 1 timme och 20 min PLUS 45 min spinning?!

På samme da?!

Du är galen du människa- men du är duktig :)



Nya combatpasset var SHITKUL !

Så du har verkligen något att längta efter :)



Vad menar du med att det är tur att du och Daniel bara kommer sova ihop denna vecka?



Lycka till på öppningen imön! Kram

2010-03-23 @ 18:29:04
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0