Fredag:

Å ja ställde aldrig klockan för att kunna sova ut idag!
Men vakande till å trodde klockan kanske kunde va typ halv 11
Ne da.. knappt 9.. men skönt å slippa känna att man ställt en klocka
så har duschat å ätit frukost å så nu sitter ja här lite

massa saker å kolla upp inför framtiden
Måste be barnmorskan nästa gång få lite papper så ja kan skicka till försäkringskassan å så
usch ser inte fram emot alla papper å sånt..
känns som om ja kommer få gå på havandeskapspenning oxå
om kroppen ska strejka som den gör nu å bli värre kan ja inte ens gå..!

men de senaste 2 nätterna har de gått bättre
fick juh starkare tabletter från en läkare i tisdags så de har hjälpt lite mot ischiasen
ska iväg till en kiropraktor me på måndag å se om han vet nått sätt å lindra de

ska ner till jobbet senare å jobba 5 timmar i charken..
de e de bästa passet på hela månaden

börjar 1 å slitar 6 så inge tidigt pass eller sent:)
sen helledig i helgen..

blir en tur till öland imon me lisa å daniel ner till deras föräldrar å deras husvagn på saxnäs..
sen blir de en tripp in till kina i kalmar:)

Söndagen blir de fira mor.. både hennes födelsedag å morsdag..
hön fyllde juh under resan så får bli så..

känns sjukt att de snart e en vecka sen vi va där nere..

längtar tebax faktiskt
inte till tjatet eller till bönutropen utan just å slippa bry sig om tider å sånt

men snart kör vi juh 3 veckor semester på jobbet
ska bli gött men sen e de ös i 3 veckor..
hur ska de gå?

ja gör mitt bästa sen kan ja inte göra mer..!


nehe hade bäst..
puss puss

Kommentarer
Postat av: Vera

Skönt att höra att du mår lite bättre iaf :)

Jag förstår att det måste vara rörligt att fixa med allt innan lillen kommer, hur vet man vad som ska göras ?! Haha, du kommer få vara min mentor sen när jag ska ha :P

Helgen låter som en riktigt underbar helg :)

När åker ni till Virserum på söndag?

Tänkte om damen hade lust och tid för en promenix?



Du kan väl höra av dig om du är sugen :)

Kram

2010-05-28 @ 18:07:31
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: cicci

havandeskapspenning? de blir inte sjukskrivning då? ett tips. läs alla regler på f-kassan innan du söker. de gjorde inte jag. tänkte: jag söker så får vi se! dom beviljade ju mig hel havadeskapspenning. o nu blir jag ju kanske återbetalningsskyldig. bara för att dom inte kunde sitt jobb. hmpf. idioter!

2010-05-28 @ 18:43:42
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0