Onsdag

Då va testet gjort och de gick bara fint..
H*n va lite vild där inne precis i början men sen ville h*n inte va vaken mer på en stund..
så la sig me ryggen mot oss.. men efter lite hoppande å hostande så kom h*n igång igen:)

Så kul å kunna se de lilla livet som en bäbis på bilderna..
testet blev bra å risken va 1 på 14324 om ja inte minns helt galet..
alltså VÄLDIGT liten...

Skönt å höra..
hjärtat slog å slog å armarna å benen sprattlade..
såg en liten hand oxå å de fanns 5 fingrar på den iaf:)
haha

Fikade me pyttan innan å Lollo va oxå me..
sen kom tom deras lille mor dit me..
hon drack sen sån där chokladlatté...
gud så länge sen syrran å ja drack de å åt mintmuffins...
de va tider de....

syster: du får allt komma in snart så vi kan ta en sån fika ihop igen...

snart bär de av upp mot rikard å julia..
de har nått å visa hemma hos dom säger han..
ja tror ja vet va de kan va..
min chansning e kattungar..
men vi får se..

vägkrogen å lövbit t middag va inte helt fel:)

imon näst sista arbetsdagen innan resan:)
Känns skönt..

täppt i näsan e då inte kul gott folk..
nån som vill ta över mitt besvär?!

puss

Kommentarer
Postat av: Dannyboy

Gött, 5 fingrar! Allt man behöver för att hantera en kamera, klart det är bättre med 10 men det går med fem också så då vet du att din dotter/son kommer kunna bli fotograf =)

Lycka till med bebis och kameraköp sen ;)

Hör av dig om du undrar nått.



Kram/DB

2010-05-12 @ 20:05:09
URL: http://danielrudeland.blogspot.com
Postat av: cicci

Täppt i näsan?? Allergi eller förkylning?

Jag var konstant täppt i näsan när jag va gravid. Vanligtvis hatar jag nässpray, men då överdoserade jag nästan.. Men sen Wille föddes har jag inte tagit nån nässpray alls. :) Och inte vart täppt heller för den delen. Hehe.

2010-05-13 @ 10:00:46
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Casperamna

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 13:20:16
URL: http://casperamna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0