söndag:




Då va de dags för å sprida nyheten till mina läsare
  Jag å Daniel ska ha en liten bäbis
Den 2a april fick vi ett +
den dagen ändrades allt
alla tankar å all oro å lycka
Samma dag hade vi Fam eriksson med fler på kalas hemma hos oss..
De va bara å bjuda på all dricka som hade inhadlats till kvällen..
men nyheten spred vi inte förrän ca 1 1/2 vecka senare
Vi fick göra ett tidigt ultraljud för att kunna fastställa hur långt ja va gången
Då va ja redan i v 9
Herregud tänkte ja först hur e de möjligt
Hade nämligen gjort ett test med ett minus på
Då måste ja redan varit i v 3..
så de stämmer inte alltid clear blue-testen mina vänner

Nu har ja varit å lämnat prover i veckan så om 2 veckor e kub-testet gjort å vi får veta
Om risken för down syndrom finns..
E så nervös inför de testet men riken e juh inte så jätte stor

om de blir en pojke eller flicka kommer vi inte kolla upp
vi vill att frågan som ställs först e "vad blev de?"
Så ni vet:)
enligt första ultraljudet finns där bara en plutt
Kanske lika bra de när man ska få sitt första barn

Vi e asglada för detta å somnar å vaknar med ett leende på läpparna

nu ska ja bara se till å sluta upp me allt onyttigt som hamnat i magen de senaste veckorna
"man ska juh bli tjock iaf"
de orden ska ja radera från huvudet...

:)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Vera

Verkligen ett jättegrattis till er båda.

Vi är jätteglada för eran skull :) :) :)

2010-05-03 @ 06:56:43
Postat av: Pernilla

Verkligen super Grattis!! :)

2010-05-03 @ 17:59:32
URL: http://pernillaelmerstig.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nu hittade jag hit ändå. Adressen stod ju på din facebook. :)



Hoppas jag du bloggar ofta, så man får följa hela graviditeten. :)

2010-05-03 @ 18:21:22
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: magdalena

Åhh så roligt med bebis, stort grattis till er från mig! /Magdalena, pilas granne :)

2010-05-03 @ 22:48:05
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0