Lördag:

Idag kl halv 6 gick vattnet...
efter ca 2 timmar bar vi av mot eksjö.. visste att om vattnet inte va färgat så kunde ja va lugn..
så försökte somna om men hade lite småont så kunde inte sova.. gick upp å gjorde mig frukost..
gröt å mackor... ringde sis å mamma å pappa...
messade lite till folk..

väl inne kunde de konstatera att ja inte öppnats ett smack...
så bara till å ta pick å pack å dra hemåt igen...
men hellre va hemma än å ligga där inne i flera timmar..!

så nu kommer de väkrar titt som tätt men de ska bli värre...
tagit några tabletter iaf så ska vila mig lite i soffan.

kan juh hålla tummarna för att de ska sätta igång på riktigt snart..

vill juh ha min gullunge NU...

mindre än 3 dagar kvar...:)
kan få gå hemma i 3 dygn innan de sätter igång mej..

i hope not..

kram

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Lycka till :)

2010-11-13 @ 11:29:12
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: maggie

åh. Jag bara väntar och väntar. Pila gör mig alldeles hispig! Kom nu!

2010-11-13 @ 22:15:30
Postat av: lollo

vad skönt för dig! hoppas allt går bra! vill ju se knytet snart! :) jag är föresten färdig med första boken! :)

2010-11-14 @ 00:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0