Tisdag:

Hopp då va de redan tisdag..
igårnatt va man vaken mellan 10-4.. sen upp igen å mat vid halv 6..
Då nätterna e sånna så blir sandra som ett spöke dagen efter..
försöker sova när grabben sover under dagen men när klockan närmar sig 12 på dagen får ja ingen ro..
Iof har alla mina måsten försvunnit rätt bra..
Disken står där den står å ja har inte ens orkat ta tag i packningen..!
Får juh lägenheten imon..
en månad har vi juh på oss men asså en månad går fort..fortare än vad man tror..
Allt som finns i förrådet å allt som ska iväg till tippen...
får ja sova som ja sovit inatt skulle ja kunna påbörja detta lite smått varje dag..

MEN.. denna natten va nog en engångsgrej för lillen kanske såg på mamma att hon inte orkade en hemsk natt till..
så när klockan visade halv 5 på morgonen fick ja en glädjechock:)
men han somnade iof sent..att höra ens barn gråta å gråta e hemskt..
man försöker koppla bort de å hoppas på att han somnar men de går inte låta bli å ta upp honom..
just nu så sover han i min stoooora å tomma säng..
Honey finns i rum nr 3.. å de e tur vi har en soffa där till honom så han orkar me sitt jobb..

Han grunnar på mej å ja på honom.. vi vill juh att alla ska må bra å sova gott om natten men e de mat så e de..
å Elias får mej å smälta direkt me hans söta ögon som tittar så ledsamt på mej när ja lyfter upp honom...:)

Att bli mamma va tufft..
mycke man insett nu efteråt..
Man kan inte åka några längre streckor ensam utan att va hemma inom 3 timmar..
Elias kan inte åka ut själv till farmor å farfar eller mormor å morfar utan att ja e me honom..
han ska juh faktiskt ha mat från mej me:) även om flaskan används...

Men de e så livet e.. ja kämpar på för min sons skull..
För han e ta mej fan de viktigaste i mitt liv just nu.. sen kommer du Daniel..♥

Du gör mej starkare å starkare..!
Älskar dej..


Kommentarer
Postat av: moster pila..

du kommer ju inte amma honom heeela livet, så snart kommer jag o kidnappar honom så ska jag o elias busa kvällarna långa o sova över hos mig o få mysa i min soffa me massa kuddar..

han kommer snart förstå vad som e dag o natt o du vet vad jag har sagt:)

I´ll be there...!!

<3

2010-11-30 @ 17:01:42
Postat av: Vera

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag har ju inte barn själv..

Men jag vet att du är stark- kämpa på gumman, du klarar det <3

2010-11-30 @ 18:36:53
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0