Fredag:

Då va de då fredag... redan?? herregud va denna veckan sprang iväg da..
man ojojoj vad ja hunnit me mycke:)
träffat massa massa kompisar...
gått på 2 speedwaymatcher... ätit ute 2 dagar i rad...:)
raggorna igår me madde va lika goda som vanligt.. haha vi hade lite problem me å ta oss ut å in till våra platser..
de senaste har ja insett hur jobbigt de måste va å va kraftig... alltså riktigt kraftig..
jag har nu fått svårt å komma in i min egna bil då någon parkerar för nära..
innan hade ja juh sååååå ont i höfterna å ryggen så hade ännu svårare å ta mig in i bilen men nu e de inte lätt..
Asså hade ja svårt å ta mej mellan stolarna igår på bowlinghallen haha..
men vi flyttade på hela bordet istället:)

Sen hem å slöade...
tills ja blev såååå rastlös så ja åkte upp å tvättade av min bil...
missade lite såg daniel sen men va fan.. de va juh inte så himla mycke.. inte så lätt å ta nedre delen då ja inte kommer ner så mycke haha..

men men nu e den renare...:) ska bara dammsugas me..
MASSA frömjöl i den...

nehe nu ska ja ta för mig något drastiskt..:)
Ikväll kommer Emil å Vera å umgås me oss... ser ja fram emot..
kram kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, om de inte redan kommit, så kommer tiden du inte når att sätta på dig skorna själv. Om vintern hinner komma... Jag hade ju B till o sätta på mig både strumpor o stövlar. :P Jag nådde inte ner o så va benen så svullna och fötterna också, så stövlarna va för små. :P

2010-10-01 @ 11:13:54
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Vera

Herregud vad duktig du är ! Trätta bilen- med den där magen !

Daniel ska väl inte säga något- låt han ha den där magen så får vi se vad han säger sen :P

Det ser jag också fram emot- ses sen <3

2010-10-01 @ 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0