Onsdag:

Ojojoj vilken energi ja haft idag.. eller rättare sagt har...
solen e här å ja e ledig:)

Vaknade lite från å till vid både 8 å 9 så vid 9 sa ja till mej själv å gå upp.. blir så sent me frukost annars..
fick juh äta innan kl 1 idag för daniel börjar jobba å ja skulle till mvc vid halv 2...

De gick kanon idag... känt vart huvudet va idag...:) iof tror ja att den lille tryckte ut hela rumpan igår.. hela magen va sne haha.. men hade lite ont igår på sidan av magen.. vet ifan va de kan vatt men de gick iaf över..
skönt de... kanske blir så ibland för man har juh faktiskt en människa i magen som sträcker på sig ibland å töjjer ut allt man har haha.. så inte så konstigt egentligen..

Efter mvc va ja bara tvungen å köra bilen ner till Illharjen å ta den lilla rundan..
blev såååå sugen på en lång lång promenad men vet att jag får ont inatt om ja så skulle försöka.. men tog iaf en lite promenix i min ensamhet i de underbara vädret...

funderar lite på va man ska hitta på nu.. egentligen skulle ja kunna styra en massa å plocka ner en massa saker men inte kul å bo i banankartonger ännu...
de får bli lite närmare flytten ja gör så..


Imon e de 7-15 som gäller å sen e de bara 3 dagar jobb kvar för min del..
mycke info som måste förmedlas i helgen men sen får de andra hjälpa Anna..

De ska nog gå bra..

nehe nu drar ja..

en bild från dagens promenix får ja nog allt bjuda på...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej! Hur går det med bebis och allt? Bra hoppas jag?

Har du köpt kamera och objektiv än?

Canon EOS 60D är nog ett bra alternativ annars ;)

Maila mig gärna någon gång om du har lust om kamerafrågor eller annat också gärna. Hur det är med Veronica... Jimpa och Irre osv. =)

Kramis/D

2010-09-23 @ 23:04:29
URL: http://danielrudeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0