Torsdag:

trött efter en tidig dag på jobbet..
va på plats i v-rum kl 7 å på direkten igång me arbetsuppgifterna..
Dagen rullade på ganska bra tills de huxflux blev både rastavbyte i charken varuleverans å massa folk i butiken
detta innbar en massa förseningar i mitt schema då ja va den som fick ta emot alla varorna...
tar iaf 25 minuter...
Men jessie va såååå snäll att hon erbjöd sig att hjälpa mej me de som inte va färdigt när klockan blev 3...
snäll tös de...:)

Så väl ifrån jobbet strax efter 3 me en värkande rygg så åkte ja till min lilla farmors grav me lite blommor...
kommer där å går å ser att hon ska få en granne :)
-"Åh... hoppas du får en trevlig liten granne"
Säger ja till henne...

väl i bilen påväg hem får ja veta av min mor vem de e som ska ligga där...
Åhhhhh virserums sjukaste människa...
en lögnhals å ett svin som stal massa från äldra å som e rent utsakt sjuk i huvudet...

Tur farmor vet de sen innan så hon inte spelar ett spel me min lilla tant...

Då ska hon allt få...

väl hemma gick ja å la mig framför tvn å kollade på Livet på bb..
spelade in de igår för åkte upp till Emil å vera å kollade på fortet...
Försökte sova lite men de gick skit..
sovit dåligt inatt oxå men nu ikväll ska ja försöka få honey till å trycka å trycka på den ömma punkten å hoppas de ska släppa lite iaf... måste juh få sova mellan toabesöken...

imon blir de mvc igen... undrar om honey minns de:) hihi de märks för han ska me..!

å då måste han gå upp senast kl 10 imon..
en grabb som sover bort hela sina lediga förmiddagar när eftermiddagspassen står på schemat...
datan blir hans vän genom sena nätterna...

tur de e förmiddag för honom nästa vecka så de blir lite ordning i torpet...

ha de gött allihoppa...

nu ska ja gå å äta glass...
testa triumfglassen me blåbär/vanilj...
nam nam nam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0