Måndag:

Å vilken underbar dag de e idag:)
Började iof dagen me tråkig städning men har hunnit me en promenad i solen. gick tom utan jacka å ja trodde solglasögonen skulle glida av näsan på mig så svett blev ja.. men skönt va de.
Tvättar nog 4e maskinen för idag nu. blir juh som sagt lite tvätt när man har barn å sen vill vi inte blanda hans med vårat för har inte samma sköljmedel till honom. testade ett tag men insåg att hans armar blev torra så nepp.. blev perfymfritt till krabatens kläder..:)

Ska upp till vera en sväng snart. Men elias han somnade nu utmattad av gråt:( vet inte vad som hände men han fick akut magont tror ja. å en rap kom självklart upp efter mormors lilla kråka å massa skumpande.. stackarn.

På onsdag äntligen kommer man få veta hur de gått med bilderna på omslagstävlingen. inte för ja tror elias kommer bland dom 20 bästa men hoppas kan man juh alltid:)

kom in på en sida på facebook om tjorven. å många sa alltid att ja va så lik henne när ja va liten...
kanske kan stämma eller?



nåja. ja kan nog faktiskt hålla me dom. har tyvärr ingen bild på mej själv som liten så ni har inegt å jämföra me.. men nog ser man lite likhet??

Imon ska ja klippa mig:) men hur vet ja inte ännu. De märker vi då

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Pila

haha tur att jag slapp va lik henne:D

2011-04-18 @ 21:00:10
Postat av: maggie

hahah Det är ni ju fortfarande! fniss... Vad kul, det har jag aldrig märkt förut:)

2011-04-19 @ 10:13:15
URL: http://www.maggiesmirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0