Torsdag:

Idag va man vaken tidigt.. elias vaknade vid 6 å mumlade lite. men vet att han inte brukar va jättehungrig förrän halv 9 tiden så försökte få honom till å somna om. men då kom daniel hem från jobbet å lite så de blev tillslut en liten elias mellan oss i våran säng:) där somnade han om till halv 9:) exakt när min klocka precis skulle ringa:)

Morgon promena me freja å sophie.. elias låg mest å sov men va vaken en stund. MEN inget gnäll idag.. :) så skönt.. tog faktiskt å gick direkt ner till bvc efter promenaden. å där blev de spruta å vägning å allt de där..
nu väger han 8200g 65,9 lång å 42,3 runt huvudet:)

ökat över 700g på en månad:) han växer på gullet..
för att han va så duktig fick han faktiskt en present av mamma.. eller ganska många haha
att man aldrig kan låta bli å handla till dom.. Cicci. ja kände mig som dig idag:P haha




Ett par solglasögon:) lite för stora men de håller sig nog på plats när han ligger i vagnen:)



Sen 2 par kortärmade bodys.. tog ett par svarta byxor me.. fick juh ett par gratis:P

Idag blir de sista combaten för veckan sen kommer rikard å julia.
Om de nu inte kommer nått i vägen:P

tacos till middag fick de bli idag.. idetorka å tacos e juh satans gott me..haha

puss på er

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, varför nämner du mitt namn? Jag handlar väl aaaaaaldrig? :P



Vid 4 månader vart han större än W, men inte nu. :P Men de är ungefär jämnstora gossarna. :)

2011-04-14 @ 14:10:55
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

W ökade nästan jämt med 200g/vecka. Det slog nästan aldrig fel. Men han gick ju ner lite när han började krypa. Men, det tog han igen sen. För nu är han rund o go. :) Ska till BVC om en vecka. Alltid lika spännande.



Okejdå, jag handlar mkt. ;P



Jaaaa, klart jag har koll på tänderna! Den 12 är på vägs upp nu. Det är ju en kindtand, så man ser två prickar där den kommer upp eftersom den är lite "trubbig" :P

2011-04-14 @ 14:38:18
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0