Fredag:


Hej där alla mina trogna läsare:) vilka ni e vore juh faktiskt kul å få veta

Natten tills idag sov elias-stackarn oroligt.. Med tanke på att hans mage krånglat de senaste 2 veckorna har vi nu fått börja med majsvälling å gröt till barn som e 6 månader.. han vaknade redan kl 12 inatt å va så ledsen.. Hungrig redan? joda han fick i sig 200ml.. kanske inte mättar lika bra som fullkorn tänkte vi å gick å la oss igen.. vaknar kvart i 5 av att han gnyr å inte får ro i sitt rum så tänkte att vi tar in honom till våran säng för då kan vi trösta honom där inne istället för å stå hukad över hans säng i flera minuter.. men ne de hjälpte inte så han fick åter igen 200ml välling.. å somnade om till kvart över 7 då låg han vaken å spratlade lite å sparkade på pappa å petade lite som han brukar.. daniel åkte till korsberga å vi låg kvar.. han somnade om till halv 10:)
Så underbart.. mindre underbart va väl att ja vaknade av att han fes mig rakt i ansiktet haha men ja fick mig ett gott skratt iaf:)

Varit i aboda klint å ätit idag me mor far syster Daniel å Elias. de va fint där uppe å maten va god.. buffé me allt från kött fisk köttbullar makaroner potatis å ris.. ja massa olika... så mätt blev ja:)

Ikväll e Daniel ute å fiskar så ja å elias har varit ute på promenad å sen har vi övat på å gå:) han tog faktist ett par stek från att ja släppte hans hand tills han hamnade i mitt knä:) duktiga pöjk..
här kommer lite bilder från idag på min kanin...(moroten)

lämna gärna en kommentar:)

kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin Jernberg

Åh vad gullig han är Elias, växer och växer...

2011-08-12 @ 20:28:46
Postat av: Pila

Haha lilla vännen.. tur att du gillar grönsaker..:) ses imorgon gubben... kramar

2011-08-12 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0