Onsdag:

å åter igen regning dag.. Igår va de juh iaf lite sol så slapp jackan när ja va ute å gick...
Blev en tur förbi torget me å köpte mej lite höstblommor..
ALLT va dött ute i krukorna så nu e de fina blommor där igen..
Nu i temat lila:)

Bilder kommer sen kanske.. vi får se.. efter promenaden fixade ja lite här hemma å sen kom mor förbi.. hon hade varit å klippt sig så de blev en kopp kaffe här hemma med henne å en snabbpromenad ner till willys

På kvällen va de äntligen dags för ett combat pass.. varit uppehåll i över en månad så ja kan säga så här att ja kände av de:) har juh inte tränat så mycke konditon under tiden mer än zumban då å de e inte lika tufft som combat men kul va de:) å magövningen i slutet e juh bara för hemsk.. uscha..

Idag har sophie å freja å elias å ja varit ute på morgonpromenad på 1 1/2 timme. några få droppar men inte mer som tur va. men nu vräker de ner.. tur ja har inomhus sysslor å göra.. tänkte stortstäda idag istället för å gå å träna.. De e behövligt vill ja lova.. tur man inte e dammalergiker.. :)

Hoppas ni andra har en bra regnig onsdag..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Vera

För mig är den intressant :)



Jag vet att jag har sagt det 100 gånger, men du tycker nog inte det är tråkigt att höra precis, men herregud vad eran son är SÖT ! jag ler varje gång jag ser han :) Men du, 9 månader?! Seriöst?! haha, ja vad tiden går !



Ha det fint, och hoppas det blev bra med städningen :) Kram

2011-08-17 @ 21:14:13
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0