Söndag:

En grå dag idag..
Men idag e juh gossen hela 9 månader.. herregud va tiden går..

bakade en banankaka idag eftersom vi fick besök av emmelie å alexander..:) dock glömde hon sakerna hon skulle haft med sig som va den egentliga anledningen till att dom skulle komma haha men de gör inget..

Efter besöket å elias sovit färdigt bar de av mot korsberga å hämta hans nya läragåvagn..
Daniels föräldrar köpte med sig en från ikea idag så nu har han en helt ny. hittade juh en begagnad men blev inget av de.. så nu kan han lära sig å gå ännu bättre.. e så stolt över pojken att han kan gå ett par steg själv.. svajjit e de men steg tar han:) 

Nu görs de mat.. lite sent iof men har inte blivit av å åt väl mig mätt på banankaka..

Här har ni vårat älskade charmtroll...



Kommentarer
Postat av: Pila

Åh jag vill bara äta upp dig.. namnam...!!

2011-08-14 @ 18:27:09
Postat av: Emmelie

Se där ja!! Vad fin den var!! Han verkar gilla den med. Nu går det undan där hemma kan jag tänka mig.



Tack för en trevlig eftermiddag. Jag får komma förbi i veckan med burkar. =)



Kram

2011-08-14 @ 20:23:14
URL: http://empal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0