Fotvård

dagen började vid strax efter 8 idag..
Kl 9 hade ja tid för lite fotvård på friskvårdcenter hos Lena..
Va orolig för att de skulle kittla som bara den men åhh så skönt de va..
Den krämen hon hade till fötterna ska ja köpa sen..
men ont om pengar denna månaden så får köpa den sen.
Nu e allt de hårda å döda huden borta å de e lena som babyrumpor:)

Sen kom ja hem å drog me min pöjk till sångstunden.. inte blivit nån alls denna veckan så de blev en snabbis där nere.. men de va nog sista gången för de e inte lätt å ha honom still bland de små
Å när de tänder levande ljus e de inte alls kul å sitta i mammas knä

Å tyngre e de  me å sjunga å skutta runt me honom:) Men åh va glad han e där nere
Han klättrar upp själv på rutchkanan (heter de så?)
Å han leker me bilar å allt han kan hitta..

Sen hem å de blev våffelsmet gjort..
2 olika eftersom sambon vägrade smaka på min saffranssmet..
Så idag blev de alltstå gjort.. Leilas saffransvåfflor..inge socker i å de va lite synd.. iof va de florsocker men bara en msk.. så de hade nog blivit godare med lite redigt socker i..
Färska hallon till de å grädde..

receptet hittar ni här

Helt klart godkända.. men vanliga e nog snäppet godare..



Ett cxpass innan de ´hamnade i magen.. Kände att ja inte tog ut mig idag..:( hade lite ont i sidan av ryggen så stod inte ens på tå i plankan.. ajaj på mig.. men iof kanske ja hade gjort mig mer illa om ja stod så..
Nåja svetten rann iaf efteråt

Sambon drar på julbord ikväll å ja ska bege mig mot vrum..

Ännu inget svar från Linda om dagis.. hon e inte lätt å få tag på vill ja lova..
Å hon har säkert inte ens hittat nån plats..
ca 3 veckor kvar nu innan de ska skolas in..

nåja.. håll i hattarna där ute för idag blåser de.. å REGNAR:/

kram

Kommentarer
Postat av: caroline

Sv; Jag får oxå en känsla av att jag ser slankare ut med min piercing, men jag vet inte riktigt :P Haha. Funderar på att ta ut den ett tag, men då är jag rädd att jag inte ska få i den igen med tanke på att jag aldrig haft ur den mer än när jag bytt smycke, haha.



Dagens i-landsproblem?

2011-12-09 @ 14:07:35
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: Pila

Tack för att ni kom ikväll:)

Glad att maten smakade bra..:P



Ska torka bort pussmunnarna på rutan imorgon:)



Nu blir det soffmys resten av kvällen..

2011-12-09 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0