Tisdag:

Dagen började tidigare än vanligt..
Lillkillen vaknade redan halv 6 men somnade snabbt om efter maten men tyvärr inte ja
ja låg å vände å vred i över en timme.. sen vaknade han igen vid 8 men då hämtade ja honom å la honom jämte mig:) sååå mysigt.. men halv 10 va de mat igen å ja gick upp..
vi tog oss en lång promenad å handlade lite..

Sen blev de läkarbesök å de gick fint.. han va så duktig så.. klarade å ligga naken i va 2 minuter innan han kissade iaf haha.. de e nog rekord..:)

när läkarn frågade vad han åt å ja svarade ersättning..
frågade hon om ja inte ammade..
-nej!
- De va inte bra
öh ne ja vet att de e de bästa men orkar man inte å inte har tillräckligt finns juh inget å göra...
så tyckte de va dumt å uttrycka sig så!

Min bil va daniel å besiktade me å de va bara en fjäder som va av..phu..
så nu ska de lagas sen ska den säljas..
får hoppas man lyckas få en del för den..

bakat bröd nu.. vet inte alls hur den blir för den e inte färdigt än..!
får hoppas de ska smaka bra:)


imon blir de sångstund på öf...:)

kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Elakt av läkaren o säga då.. Vem har du?

2011-02-02 @ 08:14:43
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: louise

vad var de för dumla jäkla läkare?har man inte så det räcker lr att de inte funkar så är det ju så!ersättning funkar precis lika bra o han mår ju bra.

2011-02-02 @ 09:09:28
Postat av: Vera

Du känner din son bäst.

Det är konstigt att folk som jobbar med människor aldrig lär sig hur man ska ta just människor.

2011-02-02 @ 09:21:33
Postat av: Vera

Jag vet inte om du fick det jag skrev innan.

Jag skrev iaf att det är du som känner din son bäst.

Det är konstigt att folk som jobbar med människor inte kan lära sig hur man tar just människor. .

2011-02-02 @ 09:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0