Torsdag:

Jag e sååå lycklig!

Mitt första combatpass e avklarat å de gick så himla bra.. mycke bättre än ja trodde..
ja tog inte ut mig så jättemycke för va rädd för å få gå hem efter halva haha
men oj va ja e nöjd..
jag älskar verkligen dena träning...
det värsta e nu att ja inte kan gå alla gånger varje vecka. daniel jobbar juh eftermiddag en vecka så då får de bli promenader eller nått spinningpass kanske..
e lite sent å spinna vid 12..
eh vi får se,..

känns så himla skönt att min kropp klarade av detta.. ska ta de lite lugnt nu i början för onödigt å belasta höfterna för mycke...men magen e de inte en muskel i haha.. situpsen va katastrof å även plankan..
känns väldigt långt till måndag då nästa pass e..

nu ska ja äta lite mat som kroppen behöven:)

kram

Kommentarer
Postat av: Vera

Du var verkligen superduktig :D

Det har jag redan sagt, och det jag egentligen skulle säga var att du har en helt underbar bild som banner :) Söta små fossingar :)

2011-02-04 @ 11:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0