onsdag:

ett ynka muller igår.. åh trött ja blir.. väntat som en tok på en massa blixtrar å dunder..
men idag e de skönare luft ute iaf..

Blev en liten promenad på morgonen å sen sångstund med elias.. de va varmt där vill ja lova.. Massa massa bäbisar idag:) en klätrade över elias ansikte haha men han hängde självklart inte alls med på vad som hände..
När vi sjungt färdigt så satt ja å elias där. hade ingen å prata med så vi bestämde oss för å gå.
Tog en fika me py å lucas.. De blev lite mer livat än vanligt haha.. Lucas åt russin som va mer eller mindre överallt.. hans ask hamnade tom i min kopp kaffe haha.. å elias tyckte inte om de direkt.. de va nog konsistensen tror ja.. men trevlig hade vi.. tog en sväng i gallerian me..

Idag kom granntanten över å hjälpte mig å ha elias i sitt knä när ja platerade lite blommor..
Hon e trevlig hon. å elias trivs juh hos alla:)

ätit lite sill å potatis å grädde nu. de va gött de..

Senare blir de combat.. inte lika varmt idag hoppas ja som igår på zumban. de va hot då vill ja lova..
Tog nytt rekord på benpress igår:) 430kg. kan inte fatta att ja orkar rubba de ens. men de gick å ja insåg sen hur dumt de va för fick känningar i skinkan direkt efter. men de dansade ja bort sen:)

Nehe golven e dammsugade så bara fram me moppfan.. blä för å städa

puss å kram från sandra i stan


Kommentarer
Postat av: Cicci

Absolut kan jag skicka bilden. :) Har jag din mailadress? Skicka den, så fixar jag det när jag får tid över... Mkt jobb nu framöver. :D

2011-06-08 @ 15:18:23
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Pila

Haha du e för jäkla go du syrran..:)

Snyggt, eller va man nu ska säga..:D

2011-06-08 @ 18:56:38
Postat av: Suzi-på tjocken

Ja jag har oxå gått upp nåt grymt mycket! Men de blir

Väl så när man får

Foglossning och går hem från jobbet så tidigt som jag gjorde!

Gick från 15.000 steg om dagen på worket till att knappt ta mig ur soffan här hemma.. Men det får bli kraftansträgning i vinter med kilona!;)



Jag börjar vänja mig vid tanken på KS. Mer inne på de än vanlig födsel nu faktiskt. För om det är

Gränsfall ifall det går föda vanligt så kommer jag känna mig så jävla orolig tror jag!



Jag är väldans uppbokad närmsta veckorna, med ölandsemester och lite andra utflykter och skit.. Men vi kan väl höras på fb framöver?;) om det blir lite luckor!?

Kram

2011-06-09 @ 13:17:20
URL: http://suzettejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0