Onsdag:

Inte en enda blixt inatt va ja vet å inte en smäll heller.. men däremot vet ja att virserumsborna hade ne hel del åska igår.. åhh ja som me ville höra lite dunder...
men blev juh glad över att de va soligt idag oxå.. för blev en härlig promenad i solen idag å sen har vi haft besök av en liten liten bäbis idag.. knappt 2 veckor.. Lilla Meya..:) man glömmer bort de där fort. de där ljuden de gör å armar som e mer över huvudet än under:)

Vid halv 3 kom Lisa me bussen å vi gick å handlade lite på stan..
idag blev de Skinka å sommarsås på gökgatan. lisa gillade de faktiskt..
Skönt de, hade varit tråkigt å bara äta potatis å sås haha

sen kom Ann å Noa in å de passade Elias en timme då vi va på zumban. Börjar komma in i rörelseran nu å de börjar bli roligare.. men snygg känner ja mej inte haha de där me höfterna å rumpan blir aldrig bra
Men roligt e de å bra för min rygg me..

Nu e klockan lite över 8 å elias har redan fått välling å somnat i sängen.. han blev så himla ledsen å ville varken sova sitta i gåstolen eller i mitt knä..
Han va nog lite hungrig igen för slocknade snabbt efter lite mat i magen..Vem vet om han ens vaknar igen.. han kanske har somnat för natten min lilla skatt.. han e så otroligt snäll å duktig min pojk..

nehe slöa i soffan nu när man väl e barnledig i den:)

imon zumba IGEN å sen en tur till v-rum för grillning..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Suzi

Härligt med zumba! I höst följer jag gärna med dig nån gång ;)

2011-06-02 @ 10:54:48
URL: http://suzettejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0