Lördag:

Skitvecka detta varit..
Jag blev sjuk i måndags.. missat härliga promenader i solen
Mykidoo-party å sångstunder på öf..
jag blev kryare i torsdags så ja åkte ner till virserum.. orkade inte sitta kvar i denna lyan mer..
elias behövde me komma ut..

Sen på kvällen tyckte daniel han kände sig konstig.. låg å sov fram till nattpasset började.. men han klarade natten
Igår vaknade han me magont igen..
Vi drog ut till korsberga på våfflor å där fick Elias ont i magen eller nått för han skrek å skrek..
la vi honom ner blev de värre å han satt i halsen så mycke skrek han:( usch då e de hemskt
Man känner sig maktlös å man vet inte alls vad man ska göra.. men mellan skriken kom dom där underbara leéndena som bara han kan le:) Skönt..

När fasen vet man om man ska åka till sjukhuset med ett barn? Vet att de kan va ja som smittat honom lite me magsjukan å sen e tänderna pågång men då skriker man väl inte så att man knappt kan andas i flera timmar?

Eller hur har era barn varit då tänderna kommit?

Skulle åkt till syster på middag i eftermiddag men inte blev de så.. hoppas ja e friskare imon så ja kan komma ner till henne en sväng då istället..:)

nu ska ja slöa isoffan me min pojk..
Räkningarna e betalda å de känns gött å se att de finns pengar kvar:)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Cïcci

W har knappt reagerat när hans tänder kommit. Han har haft feber två gånger i hela sitt liv och både gångerna har de gått över efter han vilat på dagen, och dagen efter har de kommit upp tänder. Annars har de bara funnits där.



Jag har inget riktigt bra tips, för W har liksom aldrig skrikit så... Han tystnade jämt när han kom i min famn om han började skrika. Men kan tro att det är jobbigt.. Man blir väl frustrerad om inte annat! De säger att man lär sig förstå barnets skrik, men de tror jag inte att man gör....

2011-03-26 @ 21:12:09
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0