Onsdag:

Översta bilderna visar en glad Elias:) han har äntligen fått sin egna stol i köket.. nu slipper han sitta nere på golvet i sin sitter medans vi äter.. Duktig pappa han har som monterade ihop den medans vi va me mor å far å shoppade i växjö.. hämtade även ut min brors å hans kompis biljetter till metallica i sommar..
Men annars köpte ja mej en fin skjorta.. eller de va mer en tunn jacka men såg ut som en skjorta.. eh får la lägga ut en bild på de helt enkelt:) men de får bli imon eller nått..
Sen köpte ja såna söta apor som e som krokar man hänger på dörrar. Även dom skålarna här ovanför å glasburkarna köpte ja idag.. fick pengar i födelsedagspresent utav mamma å pappa å köpa mig djupa skålar för de hittade inte några som dom trodde ja ville ha:) så köpte 4a av varje men den ena e mer lila i färgen än vad de ser ut som.. sen glasburkarna e ja kär i så de ska pryda mitt kök framöver:)

Kom hem strax innan kl 6 å elias å ja e trötta båda 2.. han har varit helt underbart duktig idag.. inte mycke klagande från hans sida. men idag fick han se mer av växjö för han va uppe ur vagnen en hel del:) å mat fick han på kinaresturangen på gågatan..nu ska vi slöa i soffan å vänta in pappa daniel:)

Imon e de torsdag å ja tänkte styra lite här hemma sen ska ja å Elias till Suzette en sväng å hälsa på henne å magen:) även emma å jenna kommer dit.. ska bli trevligt..






Kommentarer
Postat av: Vera

Herregud vad stor han blir för varje bild du lägger ut tycker jag !

Vi måste verkligen ses "vanligt" snart så jag får se killen när han är vaken och inte sover i sin vagn :)

Ha det bäst :)

2011-03-09 @ 21:46:18
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Pila

Faan va bra stolen va..

Och Oj va han verkar gilla den..

Fin han e lilla killen..

Snart ska jag bjuda honom på Mosters kladdkaka..:P

2011-03-09 @ 23:03:14
Postat av: Cicci

Bodyn passade ju! :) Så fint!

Och haklappen. :D



Och vilken stol. Har ni köpt den ny?

2011-03-19 @ 09:40:39
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0