Måndag:

Ny vecka å nya tag
Blivit en morgonpromenad me sophie å freja
Sen har ja styrt lite här hemma å middag blev smidig..
Köpte grillad kyckling å bbq salladen som va över från helgens grillat
Åh så tråkigt de e me mat när man knappt känner nån smak. i helgen har ja inte känt ett smack.
Men nu börjar de bli bättre..

har idag påbörjat ett exprement.. får väl se om de blir positivt..

Sen va de combat ikväll å de va skönt å få komma tebax igen. känns som evigheter sen ja tränade de..
Denna eftermiddagsvecka e ingen hit varken för träningens skull å för ja ser daniel så pass lite under dagarna..

Men tur att han inte jobbar ständig eftermiddag.. :)

Styrt lite me bloggen idag men har försökt hitta den där förbannade pricken som alltid suttit mitt i min bild längst upp..letat både i kodmallen å i stilmallen eller vad de heter.. nån som e duktig på de å vet vart ja kan ha den? Den ska BORT.. sen stör ja mig på att ja inte får in en bild på sidan av bloggen över alla inläggen å vännerna. Skulle vilja få in en bild på mig där juh. men vill aboslut inte börja om från början.. har helt enkelt försvunnit.. den rosa ramen finns kvar men de e allt.. hjälp önskas..

Imon ska ja träffa pyttan å Lucas.. hoppas på bra väder..

Ha en bra dag allihoppa..

kram kram


En bild bjuder ja på:) Älskade syster å min son. Finns inte någon bättre syster å absolut ingen finare pojke:P


Kommentarer
Postat av: Pila

Gullig du e... <3

Älskar er!!

2011-05-17 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0