torsdag:

Motivationen!!!! vart e du????

Asså ja fattar inte vart ja gjort av den? i förrgår satt ja å åt äckligt godis som blivit kvar i ett påskägg
å idag har ja ätit 2 bitar kaka hos eva. men hallå? ja har juh inte ens nån smak så hur onödigt va inte de da?
Daniel frågade om ja ville ha glass från mc donalds idag. hade ja kännt nån smak hade ja köpt mej en egen men tog aldrig någon för ansåg att om ha ändå inte känner nån smak e de helt onödigt å trycka i sig en glass..
MEN VARFÖR ÅT JA DÅ KAK(ORNA) ??

hm dumma dumma mig.. vet att om ja hade haft en träningsvecka nu hade ja aboslut inte ätit nått onyttigt men nu har ja varit sjuk å sitter hemma hela dagarna. knappt rört på mig. å då tycker ja synd om mig själv.. borde för hundan va nu när ja har min lugna vecka som ja skulle ge fasen i allt som har med socker å göra..
Ne får allt ta å kolla in anna skipper ikväll å hoppas på å få motivationen tebax... har juh lång väg kvar å vandra..

skrev iaf upp mig på pumpen på lördag.. mår bättre idag å har ju hela fredagen på mej å friskna till ännu mer.
har tyvärr inte min träningskompanjon me mej för hon jobbar så får klara mig själv..
men har juh fått ett så fint schema av henne så ja har koll på vilken ordning de:)

kom hem från eva för en timme sen.. va skönt å komma hemifrån lite
så elias ligger ute i vagnen å sover nu.
han e för go min lille pojk.. sover otroligt bra i sitt rum. vaknade vid 2 å fick mat å sen vaknade han halv 6 tror ja hon va men då hade han hamnat på mage så vände upp honom igen sen sov han till halv 9:)
Han sover otroligt bra just nu.. hoppas de håller i sig ett tag till:)

imon blir de kanske morgonpromenad me madde sen kommer lisa hit...
på kvällen kommer kalle å annie hit. ska bli trevligt.. inte ofta man träffar dom.


bjuder er på en härlig bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0