Aj min kropp värker!

De märks att ja rört mig annorlunda.. har träningsvärk i princip hela kroppen..
Hua hua.. men skönt å använda alla muskler ikväll igen på combaten...
kände att ja hade inte den där extra energin som ja ville ha men ja anser att ja gjorde ett bra pass iaf..
Nu vetifan när nästa pass blir.. fullt upp i helgen å nästa vecka e juh eftermiddagsvecka..
Å de pass som finns på fömiddagarna e ja ute på annat.. men ja ska nog allt ta mej ner på ett pass iaf..

Ska försöka klämma in ett step pass snart..:) eller step(pump) e de juh så de blir både kondition å styrka i ett:)
De e på tisdagar så syster lär väl inte välja bort sin sköna vattengyma?
Eller?

Annars har dagen mest spenderats hemma.. elias han går mer å mer..
Daniel satt här i soffan å ja va inne på toaletten å hade precos dushat då han ropar på mig..
Elias kom gåendes utifrån sovrummet som en zombie å in mot toaletten:)

De händer grejjer här..å ja blir stoltare å stoltare..!

han somnade nu vid 9. stackarn e så trött men vill så gärna va me oss uppe..

Men men små barn får inte va uppe så länge de vill..!

imon e de fredag å de blir de först morgonpromenad. sen handla lite till middag
Sen vidare till sävsjö å bada me plutt..
kvällen ska ja spender me vera:) de blir god mat å twillight..
Måste färska upp minnet juh inför nästa helg..
Då blir de Breaking down part 1 me piluz..

hoppas ni andra har haft en kanondag..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Pila

Ska fundera på det..!

Just idag mår jag lite sisådär...!

Men AJJJ mina vader..:D



Hoppas ni får en bra fredag..:)

Här blir det nog bara soffmys, kanske lite cxworks innan, om det inte är något roligare är planerat vill säga..:)

2011-11-10 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0