Sjukling

min lilla älskade son har fått feber...
igår va han väldigt gnällig å så va han inte direkt sugen på nått..
han spottade tom ut godis.. de hör inte till vanligheten..

men igår kväll va han varm som bara den..
Å inatt vaknade han från å till..
men mellan 4-8 sov han inne hos mej.. å han fick lite alvedon
Stackarn..:( vi har varit ute på promenix nu me madde så han fick lite friskluft..
Vaknade av att de regnade så då tänkte ja att förmiddagen blir låååång..
men ut kom vi å solen hann börja skina på oss me..
Så blev lite mer alvedon på apoteket å lite lek i lekparken innan vi mötte upp Madde å Kelly för en promenad
Som blev väldigt lång för madde haha..

men de va skönt ute så bäst å passa på..

Nu sover plutt igen..
han somnade i mitt knä i soffan preics..

Plutten.. han körde "bil" med clementinklyftorna idag på morgonen så glad e han allt:)

I eftermiddag ska ja hämta brudkistan ja ska köpa å sen e de combat i kväll..
Nice nice

Vägning imon..
Sååå nervös

Resultatet kommer upp här..

Kommentarer
Postat av: Pila

Stackars liten..

Du får ge honom en puss från moster..



Jag håller tummarna för dig imorgon, om du håller dom för mig:D

2011-11-30 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0