-2,2kg

kanske inte låter så mycke men för mej e de en hel del:)

Nu ligger min vikt på 75.2kg å ja låg va ja minns där den dagen ja plussade å mina dagar började bara bestå av massa godsaker i magen..
Så känns hur gött som helst.. nu har ja 5.2 kg kvar till mitt mål å kämpar ja e ja där vid nyår..
Då har ja lycakts gå ner 25kg sen nyårsafton.. vore juh toppen:)

Nog om de..

dagen började vid kl 7 som vanligt.. de gör inte så mycke eftersom elias e som en solstråle som väcker oss med ett leende.. så efter frukost å lite lek å styr bar de av mot växjö..
de skulle letas byxor till mej å skor å mössor till elias..

Byxor hittade ja fasen inte några.. tycker de e dåligt utbud nu mest leggings.. men ska kika lite på nätet nån kväll..svårt å veta min storlek nu bara.. men de märks..:) går juh alltid byta..

men skor hittade vi iaf.. plutten har nu 23 i skostorlek.. så de fick bli dessa från skopunkten,,


sen blev de bara ett par stickade tumvantar till elias.. mössor va inte så mycke å välja på.. då tycker ja maxi har bättre.. får se vad de blir..

MEN hittat en så himla underbar affär.. Chilli heter den.. ligger bredvid skopunkten..
heminredningsbutik me helt underbara saker.. ja köpte en pläd. så himla mysig. varm å go nu när höstrusket ska komma...

Men oj va ja ville köpa mer.. ni måste bara kolla in den butiken..

Sen blev de inte så mycke mer..

Jo ja köpte såklart gummiband till mej å syster me. tog lättaste för trodde vi hade de på gymet men vi måste minst haft medium.. men de blir juh bara å dra hårdare i dom å ta i mer med benen.. så de funkar iaf..

Sen efter växjö hälsade vi på maj å lisa.. där fick vi äppelpaj.. ja tog faktiskt en bit.. tänkte att ja gratuelar mig själv me de:) haha sjukt de lät da.. men ja har faktiskt gått 7kms rundan ikväll..Elias fick piggelin:)



så nu blir de mys i soffan å imon väntas äventyr i virserum...:)

Elias i leksaksaffären idag..



han blev allt lite kär i dessa fordon..

hoppas ni andra haft en bra dag..

kram

Kommentarer
Postat av: Pila

Man ser ju hur han myser på traktorn:D

till o med tungan visar sig, o det e ett gott tecken:)

2011-10-01 @ 20:06:14
Postat av: Cicci

har också tittat på de skorna, men inte bestämt mig ännu.. W har också 23, så Elias lär ha rätt stora fötter! :P

2011-10-01 @ 22:10:02
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Willes fot är ungefär 13,5 cm. Men det är så olika i storlek, för i hans gympadojor har han 25. De svarta. Men de vita är det 23 i. Och hans höstskor (som jag tror jag är för stora är 25 i också) Men jag köpte hem begagnade vinterkängor och 23 passade i dom. Har inte testat de vinterskorna du köpt ännu dock.. Vill vänta tills vintern är här, så jag får perfekt storlek. :)

2011-10-02 @ 10:01:13
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0