Byxhäng...

Ha! va säger ni om den rubriken...?
Ja har under ca en veckas tid insett att Elias e vädligt väldigt mammig numera..han kryper fram till mej vart ja än går å där sitter han på golvet... tittar upp på mej å tar ja inte upp honom så klättrar han upp på mig genom å hänga sig i byxorna... tycker de e så himla otäckt å han e juh inte jättestadig ännu.. så bara släppa de man har i händerna å försöka sätta honom ner igen.. å då blir han ledsen...ja hör hur han säger DUMMA DUMMA MAMMA! Haha men man kan inte alltid ha honom i famnen.. sorry grabben.. bara å vänja dej..

Ska bli skönt när han kan gå själv å gå vart han vill istället.. men då blir de olyckor :) så de finns alltid nått negativt i de positiva..:)

Elias vaknade tidigt idag.. grannjävlarna väsnas juh som bara den där uppe.. deras 2 åriga son började springa kl halv 7 idag å han föste på typ en pall eller nått.. så han vaknade nog av de.. så kl 7 va vi uppe å de blev frukost.. sen tog vi vagnen e gick ner på stan en snabbis innan vi åkte mot v.rum för å hälsa på min mor å far..

syster åt sin lunch hos oss oxå... alltid trevligt å se dej sis<3

ser att de lyser om dej numera..:) å de gör mig glad.. go girl

Sen hem å ja slocknade nån timme i sängen.. de va behövligt.. susade i huvudet efter bilresan hem..

Å utan den tuppluren hade de aldrig blivit ett så hårt combatpass:)
den bästa låten e den me alla höga knän:) gillar sånt man blir dötrött av..
Alla slag ger juh sitt men de e härligare å känna att man knappt kan andas när låten e slut..
Ja vet ja kanske e lite sjuk.. haha men sån e jag..

nu har de bara blivit lite idol å nu hawaii five-0
bra tv helt enkelt..
ska nana nu tänkte ja.. man vet juh aldrig när grannarna väcker oss imon..

 
Hade 35 unika besökare igår.. kanske kunde man få begär att ni berättar vilka ni e..
vore kul å veta..


Just ja.. ni mammor som vill träna bort gravidmagen kan kika in på OLGAs blogg.. finns bland länkarna på höger sida.. kanske kan motivera er lite..

kram på er!



Kommentarer
Postat av: Pila

<3

Så go du e syrran...:)



Ingen e gladare än jag...!

2011-09-28 @ 22:39:55
Postat av: anonym

de kommer att gå över hon trötnar snart , som hon gjorde med den andra hon var i hopp med ,tråkigt men sant vissa e sånna bara

2011-09-29 @ 12:41:32
Postat av: Caroline

Jag läser :)



Blev så arg att jag var tvungen att bryta mitt i combatpasset mitt igår! Det är ju så himla kul! Jag får ta igen det nästa vecka helt enkelt :)

2011-09-29 @ 13:11:00
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0