Fredag:

Idag vaknade vi allt på rätt sida jag å elias..
Han vaknade strax innan 8 å vi satte oss vid köksbordet..
Åt min goda baggis med kycklingröra i som min älskade sambo köpt till mig
Han brukar slå på stort när han går av sista nattpasset för veckan:)

Elias va nog inte så jättehungrig men lite gröt å lite gottgott hamnade i magen iaf.
Sen tog vi vagnen å ut i de härliga men lite kyliga vädret.. blev vantar på idag för killens del
Tog en lång omväg till öf så han kunde slumra till lite till.. att va med på sångstunden tar på krafterna..
Men precis när vi kommit dit så ringde bror min så ut å sa hej till honom.. han e allt glad i elias:)

Sen dans å sång å elias han sjöng med idag.. kul å se att han gillar de.
Hann med lite fika oxå.. han va pigg idag faktiskt annars brukar vi få åka hem direkt efter sången..

sen har vi lekt lite här hemma.. ja känner att ja e glad idag.. inget som ja kan irritera mig på å vår lilla älskling e juh sig själv igen me massa bus å skratt..
Kan man va negativ då?
EH NE,..

Blir pump snart.. nytt pass idag.. så de ska bli spännande..:)


jag hade en tjuv i köket idag..!


Han ville juh ha ett äpple:)

Ha de bäst å kram på er alla<3


Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Va fint du fått till det här inne :)

Postat av: Maggie

Han var bergis ute efter ölen!

2011-09-13 @ 10:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0