Dags för VAB igen

Ja natten va juh inte som den brukar.. elias yrade en massa å vaknade från å till...
tillslut gav ja upp så vid 4 tog ja in honom till mig i sängen..
Där somnade han iaf fram till 6 tiden..
sen halvslumrade vi lite fram till 7 då han va pigg å ville upp..

morgonpromenad i kölden.. tackar gud för ja tog på elias krage å vantar å mössa å vinterjacka..
ja glömde dock mössa så fick bli luvan som räddade mina små öron..
ångrade verkligen att vi gick en omväg till maxi..:)

Men skulle juh hämta björkris till påskpyntet juh..
å de finns juh inte direkt mitt istan..

Så påskriset e nu ute med alla fjädrar i..



Efter de blev de en sväng ner till mor å far i virserum
De va så bruna å fina efter deras vecka i teneriffa..
Elias fick så fina sommarkläder:) skjorta å linne å shorts..
Ja smet iväg på möte å Elias fick följa med till min mormor å åkte rullator..

När ja kom hem från mötet hade han precis somnat så väckte honom å smet hem..
Han sov vidare å när vi väckte honom inser vi snabbt att han inte e sig själv.. han hade feber..

så de får bli långlånglång ledigt för min å hans del..
nu jobbar ja inte på 5 dagar.. eller a hade juh mötet idag som tog en timma..
tur att ja jobbar långfredagen å att man faktiskt får ersättning av å va hemma med sjukt barn..

nog om de...

nu ska ja släcka å nana.. får passa på sålänge de e tyst..

kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0