Down

Hur kan en människa med så mycke motivation å så stark Självdiciplin tappa greppet så pass mycke som ja gjort?!

Munnen tuggar mer eller mindre jämt å magen sväller å ja ser gravid ut!
Magvärk å svårt å sova! Konditionen e som bortblåst å ja har den där jävla ischiasnerven i kläm!

Down Down Down!

Dags å klättra uppåt igen å hitta tillbaka till mitt gamla JAG!!

Den där personen som älskade träning! Gillade nyttig mat å njöt av härliga långpromenader!
Tänkte aldrig på mat å skräp som ja gör nu! Nu e de mer eller mindre de enda ja tänker på!

Vad ska ja äta till middag? Vad kan ja köpa tills kvällen? Vad kan ja baka? Vad borde ja äta nu innan måndagen kommer?

Ja ni hör juh bara!

Sjukligt!!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Usch, jag känner verkligen med dig. Men jag tänkte på en sak. Kan du inte köra en egen fitnessfight. Du var ju så duktig att planera dina måltider då. Gör så nu med. Planera veckans middagar och lunch. Tar du med dig matlåda till jobbet så ska den ätas och ingenting annat. Jag vet att du fixar det! Jag tror på dg. Kram

2012-08-18 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0