Groggy groggy

Hopp andra dagen ja har mina glasögon på mig å känner mig groggy å lite illamående idag me... Hur länge ska ja behöva känna så innan man vant sig?

Eller e de fel styrka på dom?
Hm..ser juh bra men när ja gör en hastig rörelse med huvudet hänger de lixom inte med:(
Nåja!!! De kommer väl en dag då ja e van

Annars så började dagen kl 5! Upp å iväg me elias t dagis kl 6!
Tackar skrutt för att han har ett bra morgonhumör:)

Sen jobb7-14 å hem.. Middag i magen sen lite familjemys innan ja smet ut på en promenad me vera!!

Liten tyckte hon men tror nog rundan tog mej nästan 40 minuter;)
Så helt klart godkänd tur för mig..

Hade tänkt träna combat men eftersom ja va hos kiropraktorn igår bör ja vila:)

Sen ikväll kom både pila å rikard på besök...
Elias e såååå glad i rikard!!!

Pila oxå såklart men han träffar henne oftare så mer happy när han såg rikard:)

Nu känner ja mig tröttare än tröttast!

Men måste kika lite på alla smarriga recept på den nya bloggen ja hittat:)

Tasty healty heter den..finns bland mina länkar,,,

Snacka om mumma!!!

Kram å godnatt my friends;)

Kommentarer
Postat av: Rikard

Klart han blir glad när jag kommer:)

2012-12-14 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0