Ingen motivation alls..

Den e puts väck..
Har nästa ätit upp en hel choklad kaka under dagen.. iof 70% men vadå.. hade absolut räckt med hälften..
Känner ett sug hela tiden å ja har ätit massa under dagen.. ja har juh inget annat å göra för går juh bara här hemma..

går bara å letar i skåpen hela tiden..

Så jäkla många gånger ja tänkt äta en glass men då skulle ja bara bli mer besviken på mig själv:(
Ge mej motivationen tebax... måste kolla in bilder på mig själv när ja va stor som ett hus.
Vill värkligen inte dit igen:(



Trött e ja me.. satt på duschgolvet med elias å började gråta! Ja e inte mej själv just nu.
Jag tror de blivit lite väl mycke för mig under en kort period..

Ska allt ta tag i detta å sluta stressa på jobbet.. ja ska försöka ge all energi ja kan till elias när ja kommit hem från jobbet å ja ska inte jobba över mer än jag känner att min kropp orkar..

Imon e de iaf kassapass från 8-14.30.. ska njuta av å sitta på en stol hela passet.. har juh sprungit som en dåre mellan kylen å fruktbordet i 3 veckor..

Hoppas ni andra mår bra å att ni känner att helgen e nära! Ja ska ju jobba hela tyvärr men på lördag blir de lite kalas.. man blir visst 25 år:)

Får hoppas ja e på bättre humör då å att ja inte sitter å halvsover under kvällen..


Kommentarer
Postat av: Pila

Det där va tjockis-sandra..

Hon kommer aldrig tillbaka..!

O det vet hon oxå:)



O att du mår som du gör e helt förståligt..

Du har haft mkt nu med jobb, inskolningar, oro o sjukdomar.

Men lyssna på dig själv, o lev efter det.

Jasså, fyller du år?

Grattis, jag e fortfarande 14 ;)

Pöss

2012-02-09 @ 19:44:57
Postat av: Vera

Gumman!!

Jag önskar jag kunde plocka bort alla dina jobbiga tankar och bara låta dig få vara den underbara Sandra du verkligen är !

Jag tror på dig, och den dagen du har tid kommer jag SLITA med dig till gymmet varesig du vill eller inte. Fast jag vet att du vill ;)

Men prio 1, att du ska bli frisk, och din familj !

<3

2012-02-09 @ 21:04:17
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Emmelie

Åh, gumman, jag känner igen allt det där. Tröttheten, motivationen som tryter, allt. Men det kommer att gå över. Man måste hitta sin nya vardag. Det tar ett tag innan man inser att man kan inte leva som man gjorde när man gick hemma. Det tar ett tag att ställa om. Jag kan ibland känna att jag ännu inte har riktig koll på allting. Men det kommer...



Skickar ännu fler styrkekramar. Du är helt fantastisk och jag hoppas att du får en underbar 25-årsdag!!



Kram

2012-02-09 @ 22:13:13
URL: http://empal.bloggplatsen.se
Postat av: Vera

Det löser vi :)

2012-02-11 @ 12:23:47
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0