Ny vecka

Å den startade redan kl 7 idag.
men va gör de när Ja sov askalas inatt.. va uppe 2 gånger när elias vaknat å inte haft nappen i.
Så när kl va 3 å ja va uppe trodde ja att ja skulle behöva ge honom sin välling men inte..
han sov fram till 7.
Solen kom upp å ja insåg att ja faktiskt va så pass pigg att ja orkade med en promenix
Det blev iaf en runda på 30 minuter..

Känner mig helt klart mycke bättre idag.. fick i mig gröt å äpple till frukost.. magen skrek av hunger när ja vaknade så de va skönt å få i mig lite.
tom fått i mig en kopp kaffe nu. haft sån huvudvärk så de märks att ja inte fått i mig koffein som ja brukar

Får väl se vad Robban säger om morgondagen.. ja känner mig redo å jobba men man vet juh aldrig hur de andra tar de. man skulle juh inte vilja ha sjuka på arbetsplatsen som kan smitta de andra..
ja hade varit vansinnig..! Å magsjuka e juh inte som en förkylning direkt..

Just ja.. johanna!
Du frågade vart man kunde gå på fiskspa..
De finns nått som heter Fothälsan i Målilla
De har en sida på facebook.. kolla in den vettja

Ha en bra dag allihoppa

kram

Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Dom ska börja med fiskspa på Sofias på håret också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0