Hamilton

Då har ja sett en pangpang film med sambon..
Den va sevärd men hade nog inte varit de om den inte va delvis svensk..
Men man vill juh självklart se in persbrant in action:)

Dagen på dagis gick kanon.. han vinkade så fint till mej å han gav mej en slängpuss i fönstret:)
Kände redan då att de inte skulle vara några problem.. för han tror ja att de isåfall skulle bli svårt när vi lämnar honom.. så hade inte direkt brottom tillbaka:)

Undertiden hann ja smita ner till H&M å köpa lite nya träningsbyxor.. hittade 2 olika som ja fastnade för.. å ja provade även ett par "löparbyxor" men ne.. ja trivdes inte i dom så tur ja inte beställt sånna från nätet.. trivs med i lösa byxor. iaf nedtill:)
Så gick därifrån med 2 par byxor för 498:-
Å dessa funkar juh å ha till vardags oxå.. MEN.. de roligaste av allt va att dessa e i stl S och stl 36..
Så himla glad.. ja köpte lixom alltid i stl 40 innan:)
Gick tillbaka till dagis med ett leende på läpparna.. å ännu bredare blev det leendet när ja fick se min son igen.
Allt hade juh självklart gått bra å han kom fram å gav mej en sån kram å gosade en massa med mig..
Min älskade pojk...

Väl hemma hade mina kort framkallats å kommit i brevlådan.. å ja satte mej å börjad knåpa en massa på elias "familjebild". Hade de så kul att ja heeeeelt glömde bort min klipptid..
Åhh så pinsamt.. men elin sa att de va lungt å gav mej en ny tid på onsdag.. MÅSTE KOMMA IHÅG DE...

Nu ska ja gosa vidare med min kära pojkvän..<3

Imon ser ja fram emot en eftermiddag ihop med älskade syster pila..
å kamerorna förstås..

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0