Imon e de dags för vägning igen

Får väl se hur kroppen har jobbat under januari månad..
Kan inte direkt påstå att ja varit jätte duktig med maten å träningen har juh uteblivit de senaste veckorna..
Iaf inte samma mängd pass som tidigare
Å de måste ja försöka få in i mitt huvud att de kommer va omöjligt å orka med 4-5 pass i veckan samtidigt som man har jobb å e mamma.

Men lovar att ni får veta imon vad reslutatet blev:)

1 januari låg ja på 71 kg.. alltså 1 kg över mitt mål..
Under 70 vore juh toppen

Håll tummarna för mig nu..

Kommentarer
Postat av: Pila

Ja, tyvärr så kommer det inte hålla i längden, för då kommer det knäcka dig..

O skrutt går före allt:)



men du e ändå enastående, det vet du att vi e många som tycker..:)



Jag håller tummarna för dig imorgon.. <3

2012-01-31 @ 09:28:37
Postat av: Vera

Gumman, jag önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt. Men jag lovar att när allt har blivit vardag för dig kommer du hitta och orka ha tid att träna. Det kanske inte kommer se ut som innan, men det kanske kan bli något vanligt pass på gymmet och inte bara gruppass? När tiden är redo menar jag nu. Jag tror på dig, har alltid gjort, kommer alltid göra! Hör av dig om det är något. Kramar till min vän

2012-01-31 @ 12:13:43
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0