Inte min dag..

Inatt sov ja å elias som 2 stockar.. rediga ekstockar:)
såååå himla gött..

Upp me tuppen kl 6..
Daniel kom hem å de va dags å väcka skrutt å lämna han på dagis innan ja for ner mot jobbet i kylan..
Huuu va kallt de va.

Dagen har väl gått helt ok.. lite småförvirrad ibland å lite missar hit å dit men ja kommer allt in i de bra..
Iaf enligt mej själv.. många fina kommentarer från kunderna idag me som välkomnar mej tillbaka:)

Väl påväg hem så skulle ja tanka..
Då kör ja först till fel sida.. så skulle byta plats.. då startar inte bilen
En gubbe satt å tittade på mig medans ja ringde daniel för å försöka få hjälp..
Å han va snäll som frågade om ja behövde hjälp.. men tillslut startade bilen..
då ställde ja åter igen på fel håll:) haha.. trött efter jobbet?

Väl hemma möt ja av mina grabbar:)
Så härligt å se honom efter en heldag på jobbet..

Sen kom kalle på besök så min planerade promenad struntade ja i..
Elias å ja skulle åka å handla istället..
MEN... vart va min plånbok.. hittade den inte nånstans..
Va fan... hade ja lagt den på taket när ja tankade?
Nee.. de brukar ja juh inte göra..

Fick handla på Daniels kort..
men hittade den tillslut i bilen.. phjuu..

Så ne.. inte varit min dag riktigt..

nu ska ja snart gå å nana..
Imon jobbar ja eftermiddag så de ska bli sångstund på Öf..

Får väl se om man hittar några man känner på plats..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0