Sant eller falskt

Kaffe innan träning ökar förbränningen?

SANT

Dricker du en kopp kaffe innan så går ämnesomsättningen upp lite extra
å detta gäller inte bara innan träning utan under hela dagen.
Drick gärna ett stort glas vatten efter kaffet eftersom kaffe e väldigt vätskedrivande

Även kryddor som kanel å chili ökar fettförbränningen:)
Sån tur ja har som gillar dom båda

Nått gott ja börjat äta till mellis e Keso-äppelmos (lågkalori) å kanel.
Blanda detta å du får i den massa bra proteiner..




har åter igen hittat en blogg där de skrivs om dessa sportdrycker. Nu vet ja juh inte om detta e samma sak som proteindryckerna ja dricker men de som nämndes va själva sockret..

Om man tränar å dricker en sprotdryck efter stannar fettförbränningen helt och hållet..
Nu börjar ja bli lite vilsen här.

ja tränar juh mest för viktminskning men samtidigt för å öka muskelmassan.
Men ska ja ta shaken innan träningen å skippa den efter då?

Marcus.. om du läser detta.. Vad säger du?


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är ingen hejare på det där egentligen, men jag tar min efter träningen iallafall, just för att musklerna behöver proteinet vid återhämtningen. Sen hur rätt eller fel jag gör i det vet jag inte :p haha.



Förresten så fick jag en liten utmärkelse på min blogg förra veckan & då är tanken att jag ska ge den vidare och då kände jag att jag ville ge den till dig :D Just för att du vart sjukt grym i din viktnedgång OCH att du alltid ger gärnet när du tränar (iallafall av vad jag sett!) Peppande som fasen! :)



http://carrostraning.blogspot.com/2012/01/en-liten-utmarkelse.html



Se det inte som ett tvång att ge den vidare om du inte känner för det, men vill iallafall att du ska veta att jag gett den till dig :D

2012-01-23 @ 15:51:05
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0