TANKAR

sitter här å känner doften av jasminebuskens blommor
Ja har alltid tyckt de luktar smultron..
 
Ja känner lugnet här hemma nu när sambon e iväg å fiskar å sonen sover sött i sin säng
Jag har börjat känna känslan av hur skönt de e å inte ha planerat dagen i minsta detalj
ja e en person som gärna har 100 saker på gång jämt.
 
när ja jobbat åker ja hem för å äta eller fixa maten så den e klar tills träningen börjar..
har sällan tid å träffa mina vänner då ja tränar 4 dagar i veckan å dessa tider oftast e vid just 6 tiden... man hinner inte innan träning å de blir för sent efter..
MEN.. träningen ligger jävligt högt upp på min prioriteringslista.. utan min träning e ja inte pigg å glad.. å jag anser att ja vill sätta min egna hälsa före mina vänner.. IBLAND...
 
Men nu e de semester å ja känner att ja gärna lägger 2 till 3 timmar på gymet men sen vill ja träffa vänner, umgås med familjen, hitta på saker i sista sekund å känna att detta va nått ja verkligen inte hade haft tid me om de va vardag...i vanliga fall har ja å min familj 4 hela dagar tillsammans/månad. Annars e de jobb för nån av oss..
 
så nu tänker ja njuta mer av vardagen..
Känna glädje över att ja mår bra å att ja har en familj.
En familj som gör min vardag till de bästa..
 
Vara mer tacksam över att ja har en frisk son som faktiskt busar runt å gör massa bus..
De e juh de ja ville..(även om ja känner hur ett monster dyker fram i honom ibland) hihi
 
Man ska inte ta saker å ting för givet idag..
Se de positiva i de negativa
Försök iaf..
 
nu ska ja lägga mej å vakna till ännu en dag att vara tacksam över..

Kommentarer
Postat av: Suzette&Kian

Vi får ta en träningsdate nån dag?;)

2012-07-03 @ 23:15:08
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0