Dag 5 har nått sitt slut

Å ja känner redan att byxorna på jobbet har börjat glida neråt:)
Tänk då va 25 dagar till kan göra med mig
Idag har varit en tuff dag me allt för lite sömn!
En ledsen Elias yrade från å till fram till 2 sen va han vaken här inne me mig i sängen fram t halv 5 å kl ringde 6
Hua vad seg man va då!
Men bara i med frukost å väcka Elias å lämna på dagis sen ner å jobba 7 timmar!
Har ändå flytt på bra å mellanmål hann ja få i mig på rätt tid å även lunchen:)
Idag blev de lax å ris me chilikrydda på
Gjorde en citronpepparsås på kesella men nja!
Den dög mer säger ja inte!
Blir lätt torr utan sås!
Väl hemma hamnade Habib sängen efter mellanmål nr2
Sov ca 1 timma! Tackar för den sömnen
Syster kom sen å vi laddade upp för stp/pump med en smoothie
De sägs att man hellre äter middag efter sen träning å tar mellanmålet innan men j va ja kände av att ja hade lite energi! Men svetten rann å syster å ja va helt klart nöjda över insatsen
Efter vräkte ja i mig kycklingsallad med knäckebröd å avokade å äggvitor
Å sp gott de va:)
Nu ska ja lägga mig å titta på tv!
Ledig imon förutom kick off med jobbet:)
Hoppas på uppehåll för planerat dejt me Rebecka å Charlie
Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0