Äntligen över!

Denna jobbhelgen va en seg en..!
Från fredag tom ikväll har ja varit på jobbet i 25 timmar
men får betalt för ca 44 timmar.. vi inom handel har juh 100% ob om helgerna:)
Alltså har ja under 3 dagar tjänat in ca 3600:-
De e inte illa pinkat..

tyvärr har juh helgen bjdit på askalasväder som ja tyvärr missat mycke av  men hann juh me en solig promenad i lördags iaf:)

Höfterna e bättre idag. hade känningar av de idag på morgonen men nu börjar de ge med sig
syster å ja tar nog en långpromenad istället för löparrunda imon.. hon kände sig lite småhängig me

Idag hade ja den nya skjortan på worket. måste säga att de e asläckra:)

 

nehe kanske va lite social mot sambon som längtat som en tok efter mig.. hihi han la sig i sängen å ja satte mej i köket.. de ni.. :) sjyssta klubben..

Imon fullt ös på min LEDIGA dag

Å solen skulle visst säga hej imon oxå .. de gillas starkt...

 

nattnatt

 

 


Kommentarer
Postat av: Vera

Haha, nej faktiskt inte ;) Det tog sin lilla tid ;)

Du, jag tänkte på detta med löpningen.. Tänkte jag kunde dra en jämförelse med skorna..

Tänk dig en studs boll, och en medicinboll... Förstår du skillnaden ? ;)

Snygga skjortor förresten :)

2012-03-26 @ 11:02:00
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Emmelie

Mäh,den skjortan vill jag också ha.... =P Du ska se vilka fula vi får sen... men det är bara att rätta sig i ledet och se glad ut... =)

2012-03-26 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0