Freeeedag

Å jobbet e avklarat.. kassapass från 8-14.30
Skönt med en tyst bilresa hemåt efter de..ja babblar juh på en massa me så ja får väl skylla mig själv när ja blir trött i huvudet:) men hur kul e de när en kassörska sitter tyst å bara sej

Hej
150:-
hejdå!

De e juh faktiskt ja som ska göra de sista positiva insattsen för företaget å ett leende å en glad kassörska kommer man ihåg:) haha

Nu ska ja styra lite här hemma

Imon vankas de fest..
Måste göra plats i kylen för gästernas alkohol:)
Verkar bli en hel del faktiskt.. å även blandat folk.. ska bli kul
Men me min blandning så ska ja nog ta de lilla lugna!
typ 10 olika sorters cider
Magen mår nog inge bra efter dom haha

ha de bra
pöss haj!

Kommentarer
Postat av: Vera

Åh tack- vad glad jag blir :) det är alltid kul med positiva kommentarer :) det kommer vännen, börjar du gymma kommer du se resultat ganska fort :) ses imorgon :) kram på dig

2012-03-09 @ 17:21:53
Postat av: Suzi

Ibland när ja jobbade på Konsum brukade jag gå ut på lagret i sparka på saker för att orka vara övertrevlig i kassan. Oså en extra tyst promenad hem. Gärna med rökpause mitt i skogen.

Men jävlar va alla minns mig som " jätte trevliga suzi i kassan!" haha..

2012-03-09 @ 19:19:37
URL: http://suziettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0