Fy enda in i h----e

Vilken träningsvärk ja kommer ha de närmsta dagarna
Varit på de nya Cxworkspasset.. situps med raka ben å viktplatta
sne planka med knä å armbåge som möttes..
planka med lyft fort,
Rmplåten har ja lite svårt för så kan inte uttala mig om den men bara å stå lutad framåt å hålla ballansen ger juh sitt.. så visst kändes rumpan :)

Antar att ja inte kommer kunna röra mig imonkväll.. blir juh stillasittande kassapass imon på jobbet oxå..
Hua..! Kanske kan lilla kristoffer offra sig lite å låta mej gå på golvet lite.

just ja..

Inredningspartyt hos vera va de ja!

Så mycke mysigt.. ville ha allt men vart skulle allt få plats?
blev iaf lite olika färger på löpare å även 2 ljus
På vägen hem fick ja en idé
Köpte löpare som va 30 cm breda för 25kr/m
De som va 60 cm breda kostade 35kr/m
Ja köpte några färger i 30cm å 1 i 60.
Men dessa går smidigt å klippa i sär så ja köper ja de som e 60cm breda istället får ja juh en hel 30cm-meter för bara 10kr..

haha hängde ni me där?
Delar ja de som e 60 cm i mitten får ja juh ut 2 meter som e 30cm breda:)

Så ringde till annsofie som hade de å ändrade lite..:)
tyvärr fanns inte den svart i bredare men men nu har ja juh 3 andra färger å betalade bara 30kr för 3 meter:)
SNÅLSANDRA HAR FÅTT EN IDÈ!!!

Ätit lite rostbiff å sallad å lite potatissallad.. å såklart några proteinchokladbollar.. eller ah.. 5 haha
Nu blir de snart biggest loser..!


Hejja Ralph!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Pila

Lät som ett spännande pass..:)

Nått i min smak..

Här blev det 25 min med paolo Roberto:D



Hoppas vi ses imorgon:)

2012-03-08 @ 22:08:50
Postat av: Hanne

Hua, vilka pass ni gör! :)

Okok, alltid kul med lite nytt ju :)

A ja tkr deras krukor e rätt dyra ibland me, o små.

Ja vill ha stoora i mina fönster ;)

Jodå, jag köpte tavlan me änglar o peace-märket,

o så ett litet trähjärta o en disktrasa, haha :)

Va synd att du inte tagit kort, jag måste få tummen ur o göra det. Bävar :O haha, men som sagt, kul o se sen ju!! Tills dess får man väl gömma bilderna i nån hemlig mapp på datorn så ingen får syn på att ;)

Men dem korten du la ut efter nyår syntes de ju jättestor skillnad på!! :))

2012-03-08 @ 23:37:09
URL: http://villatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0