kämpade in i de sista!

De nya passet va helt klart godkänt på pumpen
tror de va nr 81 nu..

å ja minskade inte på vikterna på nån av låtarna
gillar frivändningar när de endast e en i tagen. haft lite känningar i ena sidan av ryggen när ja gjort 3 på rad så minskat med ett kilo men nu e ja på banan igen me 8.5kg på varje
lagom vikt. vill juh inte skada ryggen för utan rygg så kan man juh inte göra någon träningsform alls

Triceps tog ja som vanligt 6kg på var sida men oj va ja fick kämpa på sista varvet.. tidigare har vi haft 2 varv å då har de gått smidigt.. men nu.. ojojoj.. röd som en tomat när ja reste mig upp för å ta ut de sista över huvudet..

gillade axellåten.. lättare tyckte ja å de kanske va anledningen till att ja orkade göra alla armhävningar på tå
(första gången) men så nöjd över mej själv..

plankan i slutet gjordes på tå den me..
Så den som säger att ja inte gjort allt ikväll ljuger!
sover nog gott inatt om Elias får bestämma..

men nu gröt å äggmacka..
Rågstyrka fick de bli ikväll..

Wliiys hade inte mitt extrem så får nöja mej me detta..

Men "Vårt nyttigaste bröd med låg sockerhalt" låter väl inte fy skam:)


Kommentarer
Postat av: Vera

Vad duktig du är ! Jag önskar jag hade mer tid denna veckan så jag kunde köra på med mina vanliga vikter. I lördags när jag körde var det två veckor sen sist! Och nu hinner jag inte förrän troligtvis söndag :/ men hoppas att nästa vecka blir bättre ;)

2012-03-13 @ 06:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0