Shopping shopping shopping

Tänker på Vanita nu.. haha den låten de gjorde till henne på "vakna med the voice" eller vad de nu heter
Men hur eller hur så blev de allt lite shopping idag

New yorker bjöd som vanligt på massa snyggt.. köpte på mig massa linnen å tröjjor som man kan ha både till fina tillfällen å vardags å linnena e tänkta till träning

Så 5 plagg gick ja ut med för 495:- helt klart godkänt..
Sen blev de lite nagerlack å såklart skor till elias..
Köpte en ny träningstopp på stadium me å tänkte att ja kanske kunde ha den i storlek 38.. men nepp..
skulle fan ha tagit 40.. så tänkte om syster pila kanske skulle förbi grand när du ändå drar till växjö?
Å lite smidigt bara byter ut den

Vore snällt annars kanske hon får på sig den..
finns inget värre än å träna i för tajt topp..

Middag blev de på chinabuffén där inne.. den e helt klart godkänd..
Madde åt från grillbuffén jämte så fick nalla lite goda chilibiffar av henne:)
tusen tack för de:)



så nu har vi kommit hem å elias sover sött efter en flaska välling..
han åt nästan upp 2 bananer innan i bilen så trodde inte han skulle va så hungrig men ack va ja bedrog mej..

Skrutten mutade ja me parisebulle med medans vi skulle ta en kopp kaffe men den dög inte..
han åt nog 1/5 sen ville han inte sitta där längre utan sprang runt å vinkade på folk å busade..
skrutten min..:)




Tusen tack madde för sällskapet å all hjälp..
inte lätt å prova kläder medans man har en ivrig pojk som bara vill springa runt..

Nu blir de sängen.. upp kvart i 6 imon..
jihaaa!
MEN.. då får man hämta sonen på dagis istället för å lämna..
De gillar jag:)


Kommentarer
Postat av: Vera

Snygga tröjor :) Och lillkillen är ju sååå söt :)

Hoppas du får en bra dag på jobbet idag :) Kram

2012-03-22 @ 08:18:21
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Pila

Men gud vilken stor bulle..

Förstår att han inte orkade mer än så:D

Jag har inte bestämt mig om jag ska in till växjö eller bara till rottne, men jag ska fundera på det..:)

Vi ses senare, kommer in o säger hej på das work..

kram

2012-03-22 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0